Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5491
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMarchena Gómez, María Rosaen_US
dc.date.accessioned2011-05-24T02:31:00Z
dc.date.accessioned2018-03-07T09:09:56Z-
dc.date.available2011-05-24T04:01:07Z
dc.date.available2018-03-07T09:09:56Z-
dc.date.issued2004en_US
dc.identifier.issn0213-0610en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/5491-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaen_US
dc.sourceEl Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.13, 2004, p. 67en_US
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.titleLa exclusión del alumnado: recurso históricamente utilizado como generador de calidaden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347es
dc.identifier.crisid1328
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoen_US
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.deptEducación Inclusiva-
crisitem.author.orcid0000-0002-4469-4951-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Educación-
crisitem.author.fullNameMarchena Gómez, María Rosa-
crisitem.author.departamentoEducación-
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.13, 2004 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (577,54 kB)
Show simple item record

Page view(s)

4
checked on Aug 1, 2020

Download(s)

6
checked on Aug 1, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.