Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5404
Title: Problemas lecto-escritores en las aulas, ¿cuestión congénita o de aprendizaje cultural? La alternativa critica
Authors: López Valero, Amando
Encabo Fernández, Eduardo
UNESCO Clasification: 58 Pedagogía
Issue Date: 1999
Journal: El Guiniguada 
URI: http://hdl.handle.net/10553/5404
ISSN: 0213-0610
Source: El Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n. 8-9, 1999-2000, p. 63
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.08-09, 1999-00 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (324,29 kB)
Show full item record

Page view(s)

2
checked on Mar 28, 2020

Download(s)

9
checked on Mar 28, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.