Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5114
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAlcón Soler, Evaes
dc.date.accessioned2011-04-09T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-08T08:52:08Z-
dc.date.available2011-04-09T04:00:54Z-
dc.date.available2018-03-08T08:52:08Z-
dc.date.issued1992es
dc.identifier.issn0213-0610es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/5114-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaes
dc.sourceEl Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.3, v. 1, 1992, p. 257es
dc.subject570107 Lengua y literaturaes
dc.titleSocialización, motivación e interacción en el aprendizaje del inglés como lengua extranjeraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347es
dc.identifier.crisid--
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
dc.identifier.ulpgces
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.03, v 1, 1992 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (294,63 kB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.