Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5023
Title: Didáctica de la Lengua y constructivismo: una aproximación bibiográfica
Authors: Aguilar Ródenas, María Consolación
UNESCO Clasification: 58 Pedagogía
Issue Date: 1991
Journal: El Guiniguada 
Abstract: Desde una opción curricular identificada con la perspectiva de la teoría crítica del curriculum, la relación bibliográfica que presentamos reúne una serie de libros que suponen una aproximación constructivista a la didáctica de la lengua, en torno a la producción de textos, teniendo en cuenta las teorías implícitas que confirman el proceso de enseñanza-aprendizaje.
From a curricular viewpoint related to the perspective of curriculum critic theory. this bibliographic account offers a series of books that involve a constructivist approach to language teaching with regard to texts production, taking under consideration the implicit theories that conform the teaching and learning process.
URI: http://hdl.handle.net/10553/5023
ISSN: 0213-0610
Source: El Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.2, 1991, p. 203
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.02, 1991 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (213,19 kB)
Show full item record

Page view(s)

1
checked on Mar 28, 2020

Download(s)

2
checked on Mar 28, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.