Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3691
Title: ¿Qué climas de aprendizaje se prefieren en las aulas?: un estudio piloto sobre las preferencias del profesorado y en función de los estilos motivacionales del alumnado
Authors: Díaz Pérez, Carlos E.
Suárez Cano, Verónica
Muñoz de Bustillo Díaz, Mª del Carmen
UNESCO Clasification: 61 Psicología
Issue Date: 2004
Journal: Anuario de filosofía, psicología y sociología 
URI: http://hdl.handle.net/10553/3691
ISSN: 1139-8132
Source: Anuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.7, 2004, p. 49
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.7, 2004 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (780,31 kB)
Show full item record

Page view(s)

29
checked on Sep 18, 2021

Download(s)

152
checked on Sep 18, 2021

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.