Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3691
Title: ¿Qué climas de aprendizaje se prefieren en las aulas?: un estudio piloto sobre las preferencias del profesorado y en función de los estilos motivacionales del alumnado
Authors: Díaz Pérez, Carlos E.
Suárez Cano, Verónica
Muñoz de Bustillo Díaz, Mª del Carmen
UNESCO Clasification: 61 Psicología
Issue Date: 2004
Journal: Anuario de filosofía, psicología y sociología 
URI: http://hdl.handle.net/10553/3691
ISSN: 1139-8132
Source: Anuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.7, 2004, p. 49
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.7, 2004 
Artículos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0237190_02004_0003.pdf780,31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

4
checked on Nov 16, 2019

Download(s)

3
checked on Nov 16, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.