Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3524
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMachargo Salvador, Julioes
dc.date.accessioned2010-05-08T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-02T09:38:54Z-
dc.date.available2010-05-08T04:00:11Z-
dc.date.available2018-03-02T09:38:54Z-
dc.date.issued1999es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/3524-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofAnuario de filosofía, psicología y sociología-
dc.sourceAnuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.2, 1999, p. 81es
dc.subject61 Psicologíaes
dc.titleEl profesor de educación infantil y primaria ante los problemas de conducta y personalidad de los alumnoses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet237190es
dc.identifier.crisid--
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.2, 1999 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (622,79 kB)
Show simple item record

Page view(s)

12
checked on Jun 2, 2020

Download(s)

10
checked on Jun 2, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.