Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/22887
Título: The influence of motivations on the image of non-hotel tourist accommodation offering
Autores/as: Moreno-Gil, Sergio 
Martín-Santana, Josefa D. 
Clasificación UNESCO: 531290 Economía sectorial: turismo
Palabras clave: Accommodation image
Motivations
Non-hotel accommodation product
Apartments
Bungalows, et al.
Fecha de publicación: 2013
Publicación seriada: International Journal of Tourism Policy 
Resumen: Accommodation image has been scarcely researched in the literature and is worthy of further investigation. Moreover, to date, no previous studies have analysed non-hotel accommodation image, even when this type of accommodation is the primary offer of some tourist destinations and plays a critical role in the overall perception of the destination.
URI: http://hdl.handle.net/10553/22887
ISSN: 1750-4090
1750-4090
DOI: 10.1504/IJTP.2013.054055
Fuente: International Journal of Tourism Policy[ISSN 1750-4090],v. 5, p. 59-81
Derechos: by-nc-nd
Colección:Actas de congresos
miniatura
Adobe PDF (228,75 kB)
Vista completa

Citas SCOPUSTM   

6
actualizado el 15-dic-2024

Visitas

135
actualizado el 28-sep-2024

Descargas

341
actualizado el 28-sep-2024

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.