Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/22155
Title: Pestalozzi Avui: Finlàndia i l’Ensenyament de l’Euskera
Authors: Jodar Sánchez, José Antonio
UNESCO Clasification: 58 Pedagogía
531204 Educación
Keywords: Pestalozzi
Finlandia
Euskera
Diversidad secual
Educación inclusiva
Issue Date: 2017
Journal: El Guiniguada 
Abstract: La filosofia del pedagog suís Pestalozzi es veuen actualitzades avui en les pràctiques educatives de Finlàndia. Aquest país nòrdic promou, entre d'altres mesures, una educació inclusiva basada en la cooperació, la experimentació i la interacció amb la natura. Un dels aspectes que més necessita la seva inclusió social són els models de famílies no tradicionals. Parlem de famílies que representen la diversitat sexual de la nostra societat, tal com famílies de pares homosexuals i famílies monoparentals. La nostra proposta intenta obrir els ulls dels alumnes de primària del País Basc, parlants nadius de l'euskera o immigrants amb una altra llengüa nativa, respecte a aquest tema. Ho fem amb el conte Iris eta Lila, i una proposta d'activitats adaptables a les necessitats específiques del contexte d'ensenyament.
URI: http://hdl.handle.net/10553/22155
ISSN: 0213-0610
Source: El Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación, [ISSN 2386-3374], v. 26, p. 26-33
Appears in Collections:Guiniguada. 3ª Etapa.n.26, 2017 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (273,11 kB)
Show full item record

Page view(s)

63
checked on Sep 19, 2021

Download(s)

56
checked on Sep 19, 2021

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.