Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/22155
Título: Pestalozzi Avui: Finlàndia i l’Ensenyament de l’Euskera
Autores/as: Jodar Sánchez, José Antonio
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
531204 Educación
Palabras clave: Pestalozzi
Finlandia
Euskera
Diversidad secual
Educación inclusiva
Fecha de publicación: 2017
Publicación seriada: El Guiniguada 
Resumen: La filosofia del pedagog suís Pestalozzi es veuen actualitzades avui en les pràctiques educatives de Finlàndia. Aquest país nòrdic promou, entre d'altres mesures, una educació inclusiva basada en la cooperació, la experimentació i la interacció amb la natura. Un dels aspectes que més necessita la seva inclusió social són els models de famílies no tradicionals. Parlem de famílies que representen la diversitat sexual de la nostra societat, tal com famílies de pares homosexuals i famílies monoparentals. La nostra proposta intenta obrir els ulls dels alumnes de primària del País Basc, parlants nadius de l'euskera o immigrants amb una altra llengüa nativa, respecte a aquest tema. Ho fem amb el conte Iris eta Lila, i una proposta d'activitats adaptables a les necessitats específiques del contexte d'ensenyament.
URI: http://hdl.handle.net/10553/22155
ISSN: 0213-0610
Fuente: El Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación, [ISSN 2386-3374], v. 26, p. 26-33
Colección:Guiniguada. 3ª Etapa.n.26, 2017 
Artículos
miniatura
Adobe PDF (273,11 kB)
Vista completa

Google ScholarTM

Verifica


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.