Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/1849
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPourtois, Jean Pierrees
dc.contributor.advisorGarcía Hernández, María Doloreses
dc.contributor.authorKñallinsky Ejdelman, Evaes
dc.creatorKñallinsky Ejdelman, Evaes
dc.date1998es
dc.date.accessioned2009-10-08T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-06-05T12:19:53Z-
dc.date.available2018-06-05T12:19:53Z-
dc.date.issued1998en_US
dc.identifier.isbn978-84-691-6966-7en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/1849-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaen_US
dc.subject580302 Preparación de profesores-
dc.subject58 Pedagogía-
dc.subject630903 Familia, parentesco-
dc.titleLa participación de los padres en la escuela: el efecto de la formación inicial y permanente del profesoradoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.compliance.driver1es
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.contributor.facultadFacultad de Ciencias de la Educaciónen_US
dc.fechadeposito2009-10-08T09:18:48Zes
dc.identifier.absysnet"546912 ; 140406"es
dc.investigacionArtes y Humanidades-
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Tesis doctoralen_US
dc.identifier.matricula72732es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.programaFormacion Y Perfeccionamiento Del Profesoradoes
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Tesis doctoral
Thumbnail
Adobe PDF (21,89 MB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.