Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/131523
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Pellejero, José Manueles
dc.contributor.authorEstupiñán Quintana, Cristina
dc.date.accessioned2024-06-30T20:04:12Z-
dc.date.available2024-06-30T20:04:12Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/131523-
dc.titleMétodos De Enseñanza-Aprendizaje Del Inglés En Educación Primaria: Una Revisión Evaluativa Y Sistemática
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-21880
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on Aug 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.