Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/118028
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBautista García, María Andamanaes
dc.contributor.authorPareja Guerra, Cristina Gemaes
dc.date.accessioned2022-09-11T20:02:16Z-
dc.date.available2022-09-11T20:02:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/118028-
dc.titleCómo Abordar La Enseñanza De La Naturaleza En El Aula: Una Propuesta De Intervención Para Educación Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-69844es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

22
checked on Feb 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.