Browsing by Author

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 20 of 29  next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypePreview
2000"Perspectivising" the state of afairsRodríguez-Juárez, Carolina Artículo0234349_00006_0008.pdf.jpg
2001Explicación funcional de la alternancia activa-pasivaRodríguez Juárez, Carolina Fátima Actas de congresos
2005Priority hierarchies in subject assignment in English: case of conflationRodríguez Juárez, Carolina ArtículoRAEI_18_12.pdf.jpg
2006A new parameter for the description of subject assignment: the term hierarchy "Rodríguez Juárez, Carolina Artículo2006RodriguezJuarez.pdf.jpg
2006Las TIC como apoyo a la enseñanza presencial en humanidades: situación actual en filología inglesaRodríguez Juárez, Carolina Capítulo de libro
2006A multi-dimensional description of subject assignment in English: a corpus-based studyRodríguez Juárez, Carolina Fátima ArtículoA_multi-dimensional_description.pdf.jpg
2006Explicación jerárquica de la manifestación del géneroRodríguez-Juárez, Carolina Artículo0234349_00012_0020.pdf.jpg
2008L1 in the EFL classroom: More a help than a hindrance?Rodríguez Juárez, Carolina Fátima ; Oxbrow, Gina Artículo
2010Language Learning Motivation and Learner Autonomy: Bridging the GapOxbrow, Gina ; Rodríguez Juárez, Carolina ArtículoRCEI_61_( 2010)_04.pdf.jpg
2010Encouraging participation in online discussion forums with university EFL leanersRodríguez Juárez, Carolina ; Oxbrow, Gina Artículo8.Rodriguez.pdf.jpg
2010Encouraging participation in online discussion forums with university EFL learnersRodríguez Juárez, Carolina Fátima ; Oxbrow , Gina Louise ArtículoEncouraging_participation_online_discussion.pdf.jpg
2011Interactive tasks in an e-learning environment: methodological and motivational issuesOxbrow, Gina ; Rodríguez Juárez, Carolina Fátima Capítulo de libro
2012La motivación en la adquisición de segundas lenguas: el papel de la formación en estrategias de aprendizajeRodríguez Juárez, Carolina ; Oxbrow, Gina Capítulo de libro
2014Lexical-Constructional subsumption processes in the lexical constructional Model: The case of join and attachRodríguez Juárez, Carolina Fátima Artículo
2014Approaches to second language teaching : Have we finally learned to teach?Díaz Bolaños, Daniel RobertoTrabajo final de grado299647.pdf.jpg
2014Incorporating the theory of multiple intelligences in the English classroom: a potential toolPlana Afonso, Omar AlexandreTrabajo final de grado299645.pdf.jpg
2015Learning English through video gamesMartel Galván, Francisco AridaneTrabajo final de grado299844.pdf.jpg
2015Teaching visually impaired students : how can teachers deal with it?García Gascón, LaraTrabajo final de grado299685.pdf.jpg
2015English language learners' motivation : what is the role of the teacher?González Martín, BeatrizTrabajo final de grado299678.pdf.jpg
2016Constructing the meaning of cover and spread: a lexical-constructional approachRodríguez-Juárez, Carolina ArtículoConstructing_the_Meaning_of_Cover.pdf.jpg